допомога

для правильної роботи плеєра відключіть додаток dblock

для правильної роботи плеєра відключіть додаток VPN

1. ПЛЕЄР НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ, І ЗАМІСТЬ НЬОГО БІЛЕ КОЛЕСО ЗАВАНТАЖЕННЯ?

Швидше за все у тебе включений AdBlock (розширення для браузера, яке блокує рекламу).

Крім AdBlock можуть спрацьовувати сторонні програми, встановлені на твоєму пристрої, які також блокують показ реклами. Наприклад, Adguard або антивірус Kaspersky Internet Security з включеним компонентом "Анти-Банер" та інші.

В такому випадку тобі необхідно відключити можливість блокування реклами на нашому ресурсі.

Звичайно ж не виключений той варіант, що виникли проблеми на нашому боці. Ми радимо почекати буквально пару хвилин і оновити сторінку. Якщо ситуація не зміниться, то повідом нам.

2. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПЛЕЄР ПОСТІЙНО ПІДВИСАЄ І ЧЕКАЄ ЗАВАНТАЖЕННЯ?

1) проблеми на стороні твого провайдера інтернету: низька швидкість інтернет-каналу, або канал завантажений іншим процесом (для комфортного перегляду відео рекомендується швидкість інтернету не нижче 4 Мбіт / сек). Врахуй, що часто реальна швидкість твого інтернет-каналу набагато менші, ніж заявлена твоїм провайдером;

Натисни на паузу і почекай хвилину, потім продовж перегляд.

2) сервер, на якому розташовано відео, перевантажений в даний момент;

Натисни на паузу і почекай буквально хвилину, потім продовж перегляд.

Також можна спробувати вибрати менше якість відео, що значно прискорить завантаження. Для цього скористайся кнопкою плеєра праворуч від регулятора гучності: 360p (низька), 480p (середнє), 720p (гарне), 1080p (відмінне).

3. ПЛЕЄР НЕ ПРАЦЮЄ В ПОВНОЕКРАННОМУ РЕЖИМІ?

Причини :

1) повноекранний режим заблокований в налаштуваннях самого браузера;

2) пристрій тимчасово не підтримує дану опцію в поточному стані.

Швидке і тимчасове рішення : натиснути F11 на клавіатурі для переходу браузера в повноекранний режим, і розгорнути плеєр на весь екран, натиснувши відповідну кнопку на панелі плеєра.

4. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО, ВІДЕО СТАРТУЄ І З САМОГО ПОЧАТКУ КРУТИТЬСЯ ШКАЛА ЗАВАНТАЖЕННЯ (БУФЕРИЗАЦІЯ)?

Обнови сторінку натисканням Ctrl + F5 і повторно почни перегляд відео.

Увага!Хочемо звернути увагу, що часом антивіруси помилково блокують адреси наших серверів з відео (особливо Dr.Web). Спробуй відключити на час антивірус і повторити спробу перегляду відео.

У будь-якому з вище викладених випадків напиши, будь ласка, про цю проблему через форму за посиланням .

5. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВІДЕО ОБРИВАЄТЬСЯ?

1. Якщо у тебе помилка: " Упс! Здається щось пішло не так: Відеозапис не найден ", то спробуй оновити сторінку і продовжити перегляд.

6. ВІДЕО НЕМАЄ, АЛЕ ЗВУК Є?

Ця проблема може виникнути вкрай рідко і, як правило, після чергового оновлення браузера Google Chrome , Opera або яндекс.браузер .

Для вирішення даної проблеми необхідно відключити апаратне прискорення :

1) зайти в "Налаштування" браузера (або ввести chrome: // settings в адресному рядку браузера);

2) в самому низу сторінки налаштувань натиснути (встановити галочку) на "Показати додаткові налаштування";

3) в списку додаткових налаштувань в розділі "Система" прибрати галочку з "Використовувати апаратне прискорення".

Буде потрібно перезавантаження браузера.

7. КУДИ ПРОПАЛО ЯКІСТЬ 1080P?

У пікові моменти, коли значно зростає навантаження на наші сервера, ми відключаємо можливість перегляду в якості 1080p. Це зроблено для того, щоб всі наші відвідувачі в даний час змогли комфортно дивитися свої улюблені фільми і серіали.